sâmbătă, 30 mai 2015

Prietenii BUZZStore si Bergenbier ...știu de ce! Pentru ca...THERMO-Ink!

Doamnelor si domnilor
      Bergenbier si BUZZStore 
          Intr-o noua campanie de testare


            

       Bergenbier a ajuns cu mult timp înainte in căsuțele noastre, iar anul trecut am trecut si eu pragul căsuței Bergenbier, la Zilele Portilor Deschise Bergenbier. 
Am aflat unde si cum si chiar si de ce. Am aflat etapele si am trecut prin fiecare loc prin care trece berea pana ajunge in magazine. A fost o experiența frumoasa , de neuitat. Este neplăcut sa stai in caldura din locul in care își fac treaba malaxoarele, dar este frumos sa vezi cum sute , mii de peturi de bere " aleargă" pentru a fi ambalate.
      Bergenbier a fost in topul preferintelor mele întotdeauna, întotdeauna mixul de bere cu arome, dar binenteles si berea blonda.
In aceasta vara, Socul va fi la putere. Pentru ca-mi aduce aminte de copilărie, atunci când de-abia așteptam sa se faca socata. ( de fapt, nici nu așteptam sa se faca , pentru ca zi de zi o încercam, pentru ca eram niște copii nerăbdători ).
Acum, ca am crescut, ne aducem aminte de acea aroma. De aceasta data vine la pachet cu un picut de alcool, doar 1,9 %. Si , ne mai bucurăm si de faptul ca, știm , datorită noii tehnologii THERMO-Ink , când berea este rece ca gheata, pentru ca munți chiar sunt albaștrii si nu bleu. #BergenbierMuntiAlbastri

Si tu poti încerca noua bere cu Soc, cu Grapefruit si Lemon, dar si berea blonda Bergenbier pentru ca , in aceasta vara toate sunt in magazine si toate te vor ajuta sa nu te faci de ras in fata prietenilor, pentru ca vei știi întotdeauna. Când berea e Numa' buna de băut.


http://buzzers.ro/invite/3b7aeec168449cab67103fd5fceb3d2a Înscrie-te si tu , pentru ca si tu poti testa produse noi. 

Niciun comentariu: