sâmbătă, 26 mai 2018

Vopseaua si parul meu, lumi paralele

Sincer? Cred ca nu a aparut si nici nu va aparea vreodata ,pe piata,  vopseaua care sa ramana pe parul meu :)
Cand am fost aleasa de cei de la BuzzStore, am zis WOW, o sa am sansa sa ma vopsesc , dupa aproape 3 ani de pauza si cu ce ? Cu ceva nou, cu noua vopsea Gel de la Schwarzkopf
Am urmat intocmai instructiunile din interior, mi-am pus sotul la treaba .
Racoare, miros mai putin intepator, culoare frumoasa, 6.88
Dar din pacate , deja, de la prima spalare ( nu pun la socoteala clatirea si etc ) culoarea disparuse.
Unde am gresit...nu stiu, cert e ca, se pare ca pe parul meu nu rezista niciun fel de vopsea sau gel...

Sper ca celelalte fete , celelalte buzzerite, au fost si sunt multumite.
Eu nu am fost...


https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2259217300760840&id=100000177754634
.

Niciun comentariu: